Monday, April 27, 2009

kenikmatan pertama

begini ceritanya......aku mengenali awek aku hampir 2 tahun pada mulanya memang tiada apa yang berlaku antara kami...baisalah bodoh lagikan.
Tapi pada suatu hari aku menghantar ia pulang ke salah satu institut ipt dinegara kita ini dengan menaik bas...jadi sesuatu yang tak disangka telah berlaku masa itu aku sedang tidur didalam bas lentok abih le..tup tup awek aku mengucup dan mengulum bibir aku dengan nafsunya...aku terkejut kerana inilah pertama kali awek aku mengucup aku...apalagi aku pun membalas kucupannya dengan penuh bernafsu tanpa mempedulikan orang yang lain didalam bas tu.Aku dan awek aku berterusan kucup mengucup sehingga sampai kedistenasi yang hendak dituju.
Aku dan awek aku sampai ke destinasi tepat jam 4.00pagi,Aku dan awek aku tak tahu nak pergi mana sebab hari pun masih awal pagi.Awek aku bercadang untuk berehat dihotel sahaja sementara menunggu hari cerah,setiba saja dihotel check in aku pun berehat dengan awek aku dikatil ..letih katakan .
Aku tidur sebentar diatas katil ..tup tup awek aku mengucup dan menindih aku sekali lagi (tak puas agaknya)aku pun apalagi membalasnya dengan penuh bernafsu mula-mula aku kucup dahinya kemudian mulutnya dan beralih arah ke ke dadanya tapi sayang masih berbaju.aku mengucup lagi mulutnya dan dengan pantas tangan aku merayap kedalam bajunya dan meraba buah dada awek aku dan dengan pantas aku membuka bajunya dan kemudian colinya...fuhhhhhhh sungguh cantik buah dada awek aku merah kedua putingnya saiza buah dada awek aku sederhana aje...apalagi setelah aku tengok buah dada awek aku tersergam indah aku pun mengulum putingnya sepuas-puasnya dan meramas-meramas buah dadanya sehingga menegang
aku mengulum dan terus mengulum dan aku practik mcm aku tengok dalam film blue yang aku tengok sebelum ini.fuhhhh setelah aku puas mengulum dibuah dadanya aku pun beralih arah ke pusatnya...dan aku berkata kepada awek aku "sayang abang nak bukak seluar ayang boleh tak? tapi ia menolak...aku berkata ayang sayang abang tak? dengan tanpa kerelaannya aku bukak jugak seluar jean awek aku.Sekarang hanya tinggal seluar dalam sahaja.Aku terus mengulum puting buah dadanya dan mengucup mulutnya supaya ia terangsang dengan lebih lagi(barulah boleh on dengan dia)setelah ia merengek aku pun mula menanggalkan seluar dalamnya dan terus menindihnya..aku masukkan batang aku tepat kelubang pantatnya aku menojah kepantat awek aku dengan perlahan awek aku mengeluh uhhhhh sedapnya bang..bang ayang tak tahan nie aku pun terus menojah terus kedalam sambil mendakap badannya dengan kemas..uhhh awek aku mengeluh dan arghh arghh sakitnya aku terus menojah batangku ke dalam pantat awek aku tanpa memperdulikannya......tup tup aku terasa satu cecair telah basah dibatang aku,,dan awek aku terus mendakap aku dengan kuatnya...aku pun terus menojah batang aku kedalam pantat awek aku dengan lajunya...uh uh uhhh iuhhhh,,,,,sedapnya tak dapat kubayangkan....aku terus masuk lagi dan masuk sehingga 30minit berlalu aku tak tahan lagi......uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh aku terus memancutkan air maniku keluar pantat awek aku...uhhhhhhhhhh sedapnya.Sejak peristiwa itu aku terus melakukan beberapa kali dengan awek aku sehingga tahun lepas aku break dengan awek aku sebab awek aku belajar keluar negeri..sehingga kini aku tak dapat khabar berita darinya lagi

Berikan sokongan anda dengan melawat sponsor yang berikut

No comments:

Post a Comment